קמין אבן בנוי

אם אתם מחפשים קמין הגעתם למקום הנכון – 

אנחנו פיתחנו קמין ייחודי שלא דומה לאף קמין אחר בשוק!

קמין עץ הוא הדרך האידאלית לייצר אווירה ביתית, רומנטית ונעימה בכל מקום בו הוא נמצא. 

הקמין שלנו, שעובד על שריפת עץ ובנוי מאבן, מיוצר מטכנולוגיית חומרים שפיתחנו בעצמינו לה יתרונות רבים, לעומת קמינים אחרים וגם לעומת אמצעי חימום אחרים לבית באופן כללי.

היתרונות של הקמין שלנו

  • חימום מהיר: הודות למבנה הייחודי של הקמינים שלנו ותרכובת החומרים מהם הקמינים בנויים, הקמין מוציא את החום של האש אל הבית מהרגע הראשון. זאת בניגוד לקמינים הבנויים מחומרים שסופגים חום, שצריכים לחמם את הקמין עצמו לפני שיוכלו לחמם את הבית. 
 
  • חימום יעיל וחסכוני: מכיוון שהקמין לא סופג חום כלל, רוב החום יוצא אל חלל הבית. מסיבה זו נדרש שריפת עץ נמוכה בשליש מקמינים אחרים כדי להגיע לאותה רמת חימום. מעבר לנוחות התפעול, הדבר גם מוזיל משמעותית את העלויות.
 
  • אין עשן וריח: המבנה הייחודי של הקמין שלנו גורם לפעולה של יניקה שמוציאה את כל העשן והריח דרך מערכת הארובה, כך שהבית נשאר נקי לחלוטין מעשן וריח. להדגמה.
 
  • בטיחותי: מכיוון שהקמין שלנו לא סופג חום, הקירות שמקיפים אותו נותרים קרים. למעשה המקום היחיד ממנו נפלט חום הוא פתח הקמין. מסיבה זו הקמין בטוח לשימוש גם בבתים בהם נמצאים ילדים קטנים וחיות מחמד.  
 
  • מותאם לכל בית: על בסיס הקמין הייחודי שלנו ניתן להתאים חיפוי לכל בית ולכל טעם אישי. אנחנו לא עובדים עם מבחר מצומצם של אפשרויות אלא יושבים עם כל לקוח ומתאימים לו עיצוב מיוחד עבורו. 

הקמינים שלנו

תוכלו למצוא ב'קמינים 1978' קמינים בשני גדלים אפשריים

פתח קמין סטנדרטי – 65 ס"מ רוחב, 54 ס"מ גובה.

פתח קמין גדול – 1.2 מטר רוחב, 80 ס"מ גובה.

החיפוי יכול להיות בכל גודל שתבחרו